زنگ سینما با حضور عموپورنگ نواخته می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 مهر 1390
بازدید : 133
نویسنده : عباسی

 

 

مراسم گشایش زنگ سینما توسط جمعی از مدیران شهرداری ، مدیران سینماها، دانش آموزان و با حضور عمو پورنگ در ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل موسسه در خصوص اجرای این طرح در سال 90 گفت: طرح زنگ سینما از سال 87 به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف حمایت و رونق بخشی به سینمای کودک و نوجوان و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد و راه‌اندازی شد و قرار است امسال با شکلی متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سال‌های قبل اجرا شود، بدین منظور علاوه بر اکران فیلم‌های سینمایی ژانر کودک و نوجوان، اکران فیلم‌های انیمیشن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد که در سال گذشته تعداد 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از این طرح استقبال کردند و پیش بینی می‌شود که امسال تعداد دانش آموزان به 400 هزار نفر افزایش یابد.

داروغه زاده همچنین از اختصاص 14 پردیس و سینما به طرح زنگ سینما خبر داد و افزود: این طرح به گونه‌ای است که بتواند تمامی مناطق تهران را تحت شعاع قرار دهد و دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران بتوانند در ساعت‌های صبح سینماها به تماشای فیلم‌های متناسب با گروه سنی خود بنشینند.

گفته می‌شود: در این مراسم که در روز یک شنبه 24 مهرماه با اجرای عمو پورنگ در سالن ایوان شمس برگزار

می‌شود قرار است از برنامه جدید وی با عنوان "شبکه کودک عمو پورنگ" رونمایی‌شود که در این مجموعه نمایشی وی به همراه امیر محمد و سه عروسک گربه به نام های قشنگ، ملنگ و پلنگ اوقات جذاب و با نشاطی را برای کودکان فراهم خواهد کرد.

لینک منبع :http://isna.ir/isna/NewsView.aspx?ID=News-1867948&Lang=P

پی نوشت : اجیام سلام  : )





:: برچسب‌ها: عمو , عمو پورنگ , عمو فرضیایی , عمو داریوش , عموپورنگ بچه ها , بهترین عموی دنیا , مصاحبه , مردکودک , ان بزرگ مرد کودک , خانواده سبز , تماشا , جام جم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 12746
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com